torsdag 21 februari 2008

Vecka 7

Vi har nu berättat för hela min familj! Alla har blivit superglada! Pappa säger att han är nervös, mamma blir superrörd och brorsorna superstolta! J Dag och Saga (saga var den som fick berätta nyheten för sin familj) böev superglada! Saga sprang upp för trappen och skrek ”Katarina ska få en bebis”. Hon tror att det blir en tjej, detta hade även mamma drömt! Saga och Dag gjorde grattiskort till bebisen. När Dag använde en hel flska lim på ett kort och jag försökte få honom att sluta sa han ”Mäh..jag gör faktiskt ett kort till bääbiseen”...hi hiHar börjat träna...skivan Fit Mama ska hålla mig i snyggform hade jag tänkt. Promenader ska ju vara det bästa men trots täckbyxor så känns det lite riskabelt att vara ute så mycket med risk för urinvägsinfektion + halka just nu (det är glashalt!).

Utan att överdriva ser det ut som att jag är i 4:e månaden! Jag är nu i slutet på vecka sju. Om jag slappnar av så står magen rätt ut, jag får tänka mig för så att jag inte chockar någon eller avslöjar det på jobbet eller något!

Inga kommentarer: