måndag 25 februari 2008

Första bebisdrömmen

Efter diverse skumma drömmar kom den då...första bebisdrömmen. :)

Drömmen började med att Robert visade mig en liten liten flicka som låg på ett vitt lakan. Robert sa: "Det är vår bebis, vår lilla flicka". Jag kontrollerar att det är snoppfritt och tittar sedan på Robert och säger "Men jag minns verkligen INGENTING från förlossningen, jag har minneslucka, gud va skönt". Sedan har bebisen bajsat och jag säger till Robert "Du får byta för du har en lillasyster och kan det där". Då sticker Robert upp sin arm igenom bebisens byxben och drar ut bajsblöjan genom byxbenet, sedan lägger han den i en plastpåse som han lägger i en annan plastpåse, sedan skickar han iväg påsen genom en lucka i väggen (det går sjukt fort som snabbspolning). "Sådär" säger Robert. "Wow, ska du inte torka bort bajset som finns kvar också?" frågar jag. Robert svarar med myndig röst: "Det är steg 2 förstår du".

Det var min första bebisdröm. :)

Inga kommentarer: