lördag 8 mars 2008

Kuddkorv shoppad

Efter tips från min läsare Linda om kuddkorven beställde jag en sandfärgad korv från Stellaris. Jag var först tveksam men i natt var måttet rågat. Sjukt obekvämt att sova nu när magläge inte fungerar längre. Jag försökte göra en egen kuddkorv genom att rulla ihop täcket och sno Robbans täcke för att inte frysa ihjäl. Vakna en stund senare då Robert hade kokongat ihop sig i täcket (omöjligt att sno det igen) och jag låg och frös men min täckkkorv mellan benen.

Så idag har jag shoppat min alldeles egna kuddkorv! :)

Bilder lånade från Stellaris

2 kommentarer:

Namn: Linda Ohlsson sa...

Hehe, har oxå shoppat en där. Vilken färg valde du?
Jag köpta även en sitfix som bebisen kan mysa me sen :)

Katarina sa...

Linda: En sandfärgad tror jag det var...lite mörkare beige. Du då? Då får vi lämna rapporter om shyssta kuddställningar framöver :) ha ha!

Aaahh sån vill jag också ha. Jag betsällde ett sånt där halsband som pinglar på magen samt en familjeplaneringskalender...här ska det planeras för framtiden! :)